14 Aralık 2013 Cumartesi

Doctor Who Gerçek mi?

Şu ana kadarki en büyük teorim olacak sanırım bu. Doctor Who gerçek mi? Evet bu soru hakkındaki teorim var. Daha çok Pond'lar üzerine kurulu. Bundan önce sizden TARDIS Kütüphanesi'nin "Doctor Who gerçek mi?" adlı albüme bakmanızı öneririm. (Linkhttps://www.facebook.com/media/set/?set=a.556479091046489.137035.309898055704595&type=3:) Ve bu teoriyi anlamak için biricik Pond'umuz Amelia'nın hayat kronolojisini verecem.
1989-Amelia'nın doğumu 1994-Doktor ile Amy (gelecekteki), Küçük Amelia'ya bir festivalde dondurma alması 1996-Doktor'un Amelia'nın bahçseine düşmesi
2008-Doktor'un 5 dakika diyip 12 yıl sonra dönmesi ve Prison Zero olayını yaşamaları
2010-Amy'nin düğününden önce Doktorla gezmesi (Kısaca 5x2'den 5x12'ye kadar olan bölüm)
2011-Doktor'un ölümü (6x1'deki)
2012-Ağlayan Melek tarafından geçmişe gitmesi
1939-Ağlayan Melek yüzünden Rory ile New York'ta yaşamaya başlamaları
1994-Amelia Willians'ın 87 yaşında vefat etmesi (Dünya yaşı ve TARDIS'te gezdiği zamanı toplam 30 yıl olarak ele alınmıştır.)
Eğer An Adventure in Space and Time'ı izlediyseniz dizimizin fikir babası olan Sdney Newman'ı tanıyorsunuzdur. Peki Sdney aslında bir İngiliz değil, bir Kanada'lı olduğunu biliyor muydunuz? Neyse 7x6 da Amelia'nın bir yazar olduğu gördük,peki Amy Sdney'le tanışmış ve İngiltere de böyle bir şov yapmasını söylediyse? Yani ona Doktor'un hayatını,yada bilmesi gerekenleri anlattıysa ve dizi ortaya çıktıysa? Ama her şeyi değil tabi ki Zaman Lordlarını,TARDIS'i,torununu,Gallifrey'i... Bence olur mu olur yani.. Biz whovian'ız bizden her şey beklenir.Eklemek istediğiniz bir yer varsa yorum olarak atın,belki teorimi çürütede bilirsiniz.
-Merhu

31 yorum:

  1. Ya keşke olsa

    YanıtlaSil
  2. Öyle olsaydı ağlayan meleklerde gerçek olurdu ama gerçi doktor onları uzay gemisinde kapana kisildiklarinda evrendeki catlaga yollamisti ama bilemem dünyada bir noktada çürümüş dalek suit kafa kısmı bulunmuş ama bu bence çok karmaşık iyice araştırılması gerek

    YanıtlaSil
  3. Yokluğu veya varlığı kanıtlanması çidden çok zor.bütün insanlığın hafızasının silindiği bölümleri hatırlarsak...Ayrıca nasıl olduğna açıklama getiremediğimiz esrarengiz birçok hikaye var (ki dizideki sonik tornavida veya tardisin sadece içi dışından daha büyük durumu da fiziken imkansız şeyler değildir(

    YanıtlaSil
  4. Dizi tamamen mümkün olabilecek bilimsel olaylar ve gerçekler ışığında devam etmekte geçmişte yaşanmış bütün gizemli beye kopuk hikayelerde DOCTOR veya değil birinin kesin parmağının olduğu kanaatindeyim.Ayrica doctorun varlığını kanıtlayacak bir suru kanıt bulunabilir ancak hayal gücü olduğunu savunmak biraz zor.nerdesiniz.....

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar bu olayda gerçeklik payı arayabiliriz nasıl şöyle
    1-Zamanda çatlak vardı o çatlak kapanamaz onun için bir delik dahi olsa bakın
    2- yolda değişik bir adam üzerinde eski bir kıyafet olan papyonlu olan bir adam varsa fotoğrafını çekin ve takip edin.
    3-uzaylılar ile ilgili her şeyi araştıralım internetten ya da başka yerlerden .
    4- bir kulübe rengi mavi olan herşeyin altında birşey arayın .
    5- gelecek değiştiriebilir arkadaşlar rüya gördüğünüz sandığınız her şeyin gerçeklik payı vardır unutmayın
    6-mezarlarda farklı gelen her şeyi fotoğraf çekin alınabilecek bir şey ise alın
    7-herşeyi nasıl olduğunun kanıdını arayı kendi doğum fotoğrafınızı bile araştırın.
    8-birde dünyada olup biten olağandışı patlama yıkılma
    veyahut benzer bişey yada çok küçük birşeyi araştırmamız gerekiyor.

    arkadaşlar inanmıyorum biliyorum doctor who adı belki doctor who olmasa bile var gözümüzün önünde ama biz çözemiyoruz biliyorum ama ortaya çıkaramıyorum . benimle birlikte bunu araştırmak isteyen varsa herkese açığım faceboktan ulaşsın bana ilgisi olan arkadaşlar ahmet toyan beyazaslan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tardisi Gördüm Gazi Osman Paşada Kapı Sesi Geldi Çok Sert Bir Ses Sonra Sarı Işık Süzmesi
      Ve Tardis Sesi. EVRENİN EN GÜZEL SESİ

      Sil
    2. evrenin en güzel sesi olduğu düşüncene katılıyorum...

      NOT:eğer gerçek bir WHOVIAN iseniz bunu düşünmeniz çooooook normal...

      Sil
  6. Arkadaşlar bende biliyorum ki doctor bir yerlerde ama biz onun gizemini cozemiyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Bazı fotoğraflarda var

    YanıtlaSil
  8. bence saçmalamayın

    YanıtlaSil
  9. senin teorini düşünürsek insanların hafızasının silinmesi olayları falan bunu hatırlayan tek kişi amy olurdu ama o kadar olay olurken hiç mi kanıt olmaz derseniz zaten birsürü kanıt var. örneğin zayıf ta olsa içe doğru açılan kapısı olae ölçüleri yanlış olan(tardisin de ölçüleri yanlıştı ki bu da bukalemun devresini dandik yapıyo) ayrıca eski bir mısır yazıtında bir dalek e benzeyen ilginç bir amvar. ayrıca mezarlıkta sadece doktor yazan veya doktor o herkezi kurtardı yazan mezar taşlar ıvar ama içinde birşey yok.

    başka bir teori de doktorun söylediği gibi bizim hayallerimiz ve kurgularımız başça bir gerçeklikte var. ve tardis kolayca bu gerçekliğe gelebilir

    YanıtlaSil
  10. Odamda tıpkı amyninki gibi bi çatlak var küçüklüğümden beri her taşındığımız evde odamda bu çatlağı farkediyorum

    YanıtlaSil
  11. Odamda tıpkı amyninki gibi bi çatlak var küçüklüğümden beri her taşındığımız evde odamda bu çatlağı farkediyorum

    YanıtlaSil
  12. Bence olasılık dışı gibi görünse de Doctor gerçektir ve şu anda evrenin bir ucunda hayatımızı kurtarıyordur.

    Ben buna inanmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  13. bakın arkadaşlar bence herkezin dediği gibi doctor gerçek ama isimsiz değil evren uçsuz bucaksız büyük bir yer biz sadece küçük bir kısmını keşfedebildik daha da uzaklarda hangi gezegenler var hangi canlılr var bilmiyoruz belki de bize benzeyenler bile olabilir ve bunlardan biri de doktor olabilir oralarda zaman yolculuğu olablirir bunu bilemeyiz o yüzden bence '' HERŞEY MÜMKÜNDÜR' diyorum

    YanıtlaSil
  14. DOCTOR belki vardır ama ne yazıkki Türkiye'de dolaşmıyor :D
    İngiliz seviyor o :DD

    YanıtlaSil
  15. Haa bir de eğer bir gün Doctor'u görürseniz İngilizce konuşmaya çalışmayın.
    Anladınız :DD ( Time And Relative Dimension in Space - uzay ve zamandaki izafi boyut )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun tardisini oto cevirisi var tardisi ister istemez direk doctoru türkçe dublaj olarak görürsünüz

      Sil
  16. Merhaba sizinle birşey paylaşacağım. Dün sabahtan beri baktığım her yerde en az bir tane üzerinde "I'm sorry I'm late" yazan bir T-shirt olan kadın vardı akşama kadar her yerde bunu gördüm hayal olmadığından adım gibi eminim kontrol etmek için insanlara çarpmış numarası yapıyodum ya ben kafayı yiyorum ya da biri bana mesaj yolluyor sizce bu ne olabilir bana yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kadın mıydı*

      Sil
    2. O t shirtten bende de var.

      Sil
    3. bende ikıi gündür 2749 sayısını görmeye başladım inanmam böyle şeylere bilgisi olan varmı ya

      Sil
  17. Ben inanıyorum inanmak istiyorum ve biliyorum o da biliyor ama biz whovianlar bunu açığa çıkaralım belki doctor değildir adı belki yüzü değişik olabilir ama orada evrende zaman ve mekanda yolculuk yapan biri olması imkansız değil yada koskocaman bir gezegenden birinin sağ çıkması da imkansız değil İMKANSIZ OLAN TEK SEY İMKANSIZLIKTİR hadi bulalım su Doctor u

    YanıtlaSil
  18. seriye uzan zaman sonra en baştan başlayıp izlemeye karar verdim. ve şu an 4. sezon bitti. doktor who gibi biri gerçekten var olabilir inancına kapılmıştım ki gördüğüm kadarıyla yalnız değilmişim. garip bir his değil mi? bunu yapabilen ancak bir tanrı olabilir.

    YanıtlaSil
  19. zaten doktoru izleyen herkes onun gelcene inanıyor.(aralarında bende varım.)

    YanıtlaSil
  20. O gerçek ve çok yakında ortaya çıkacak...
    Az kaldı

    YanıtlaSil
  21. Ben doktorum ;)

    YanıtlaSil